A legtöbb diák érettségi előtt még javában gondolkodik, hogy mi is szeretne lenni. Már el kéne dönteni, hova adja be a felvételi lapját, vagy merre menjen tovább egyáltalán. Számolgatják, hogy van-e esélyük bekerülni egy vágyott szakra.

Nagyon sok diák érzi azt, hogy a lehetőségei be vannak korlátozva

Sokan a matek eredményeik miatt nem mehetnek oda továbbtanulni, ahova épp szeretnének. Több pont kellene az érettségin, és ez elérhetetlennek tűnik. Sokan gondolják azt, hogy pl. egy 3-as matekkal esélytelen műszaki vagy közgazdasági pályára menni, és emiatt egy csomó diák nem mer elindulni sem bizonyos keresett és jól fizető pályák felé.

Köztudott, hogy nagyon nagy a hiány műszaki szakemberekből, mérnökökből, informatikusokból

Jó lenne, ha több diák menne tovább ebben az irányban.

Az a szomorú, hogy sokan elhiszik magukról, hogy ők hülyék a matekhoz, nekik ez reménytelen lenne. El sem tudják képzelni, hogy ezeket a korlátokat milyen könnyű lebontani! Számtalan olyan diákunk volt (és itt már tízezres nagyságrendekről beszélek), akik elindultak velünk az érettségi felkészítőn, és még őket magukat is meglepte, hogy milyen jó eredménnyel végeztek! A hármasról ötösre javítás abszolút általános, de volt már 2-esről 5-ösre javító is.

Volt olyan diákunk, aki 2 héttel az érettségi előtt talált ránk...

...egy elégtelen próbaérettségi után, és az érettségije 40 ponttal jobban sikerült! Gondolhatod, ha két hét alatt lehet fejlődni 40 pontot, akkor mennyit lehet fejlődni, ha valaki most nekiáll az érettségi felkészülésnek!

Minden tapasztalatunk ezt mutatja, hogy bárki, aki műszaki vagy gazdasági szakok felé kacsingat, bátran vágjon bele, mert a hátralevő 7 hónap még bőven elég arra, hogy matekból profivá váljon.

Volt egy szép történetünk: egy diákunk, aki nagyon messziről indult – emlékszem, eleinte mennyi kérdése volt, és mennyi hiányossága, az általános iskolai matekig vissza kellett mennie, de ez az oktatóprogrammal abszolút megoldható volt. Ősztől tavaszig készült velünk, és a jóindulattal kapott 3-asról stabil 5-ös lett, szuper érettségit írt. De ez még semmi! Annyira megkedvelte közben a matekot, hogy a következő évben elkezdett emelt szintűre készülni, és megcsinálta! Azóta a Műegyetemen műszaki informatikus.

Legfőbb küldetésünk, hogy lebontsuk azokat a korlátokat, amiket a matektudás hiánya emel a gyerekek és a jövőjük elé

Szeretnénk, ha a szülők és a diákok is elhinnék, hogy a jó matek eredményekhez nem kellenek különleges képességek, bárki meg tudja tanulni ezt olyan szinten, hogy akár mérnök, akár pénzügyi, gazdasági szakember legyen belőle.

Azt látjuk, hogy nagyon sok értelmes fiú veszik el a mai oktatási rendszerben amiatt, hogy nem elég színes, izgalmas számukra az iskola, és mivel így elkalandoznak, matekból könnyen elveszítik a fonalat. Így viszont nincs elég sikerélményük, nekik pedig az nagyon kell!! A lányoknak is kell, de kevésbé fontos.

A fiúknak emiatt van szükségük segítségre, a lányoknak meg azért, mert ők meg jobban a lelkükre veszik, ha nem az elvárt jegyeket kapják.

Úgyhogy mi a fiúknak és a lányoknak is azt üzenjük, hogy ne törődjenek bele a gyengébb matek eredménybe, mert könnyebben és gyorsabban lehet javítani matekból, mint gondolnák, és mérföldekkel jobb eredményeket tudnak elérni meglepően hamar.

Mi kell ehhez? OK, hogy elhiszik és elhatározzák, de álljanak neki (mondjuk az érettségizők) elölről a középiskolai mateknak? Az azért elég reménytelennek tűnik …

Az tényleg reménytelen lenne, saját erőből ez legfeljebb azoknak a tehetségeseknek megy, akik ellinkeskedték az előző 3 évet, de most megkomolyodva… de nekik is sokkal gyorsabb az a módszer, amivel mi dolgozunk.

Úgy építettük fel a programunkat, hogy minden fontos ismereten végigvezetjük a diákokat. Mindent véginézünk, és akár megtanulhatják elejétől a témaköröket. De nem akárhogyan! Mert a módszer lényege, hogy nagyon sokat kérdezünk a diákoktól, ami nemcsak ellenőrzi a tudásukat, hanem igazoltan be is rögzíti a fejükbe ezeket az ismereteket.

Így nem csak látszólag tud gyorsan haladni valaki, hanem maradandó tudást szerez

Sok olyan magyarázat van már fenn az interneten, ami tényleg világosan és okosan elmagyaráz egy-egy feladatot, vagy akár egy egész témakört. Megnézi a diák, és felszabadultan dől hátra, hogy „Ja, már értem!” A gond csak az, hogy nem elég érteni a feladatokat, meg is kell tudni oldani őket. Attól, hogy megértettem valamit (láttam, hogyan kell csinálni, és minden világos volt), még nem tudom azt magam reprodukálni. Úgyhogy ez egy csapda, mikor a gyerek ilyen videókat nézeget, de közben nem csinál meg rengeteg feladatot önállóan, a videó-nézegetéstől nem jut sokkal előbbre.

Garanciát vállalunk

Mi azt garantáljuk a diákoknak, hogy ha az oktatóprogrammal tanulnak, ami sokkal több, mit egy videó, mert rengeteget kérdez tőlük, akkor amit átnéztek, azt tudni is fogják (persze akkor, ha közben válaszolnak is a kérdésekre).

Jegyjavító és érettségi sikergarancia is van a Matek Oázisban, mert tudjuk, hogy tényleg biztosan lehet fejlődni, ha valaki végighalad az oktatóprogram lépésein. Ez valódi, teljes pénzvisszafizetési garanciát jelent, és még azt sem vizsgáljuk, hogy tényleg dolgozott-e egyáltalán a programmal. Valójában ez azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetni, ha eredményt is tud elérni velünk a diák, mert ha nem, visszafizetjük a teljes tandíjat.

Nyilván az eredmények alapján vagyunk ennyire magabiztosak, hisz a felhasználóink nem kérik vissza a tandíjat (talán egy-két ezrelék kivételével, de ott mindig látjuk is, hogy igazából nem használta a programot a diák).

És ha már a magabiztosságnál tartunk: a diákjaink is ilyen magabiztosak lesznek!

Ez a program „mellékhatása”!! , hiszen az okosan felépített kérdésekkel elérjük, hogy sok-sok jó válasza legyen, és ezáltal sok-sok sikerélménye, ami pedig szárnyakat tud adni nekik. És aki magabiztosan megy vizsgázni, sokkal több pontot tud majd elérni az érettségin.

Kattints ide a Matek Oázis videókért, amivel magabiztos tudást szerzel, és gyorsabban fejlődhetsz, mint gondolnád

– B. Békési Bea –